Veel gestelde vragen

Hoe kan ik mijn favoriete outfit bestellen bij Spetterskleding?

Producten in het winkelwagentje plaatsen

 • Via de  verschillende categorieën in ons menu kies jij een bepaald kleding item , waarbij de filter aan de bovenzijde van het menu  kunt gebruiken om je zoekopdracht te minimaliseren en alleen in jouw maat of favoriete Designer de producten worden getoond.
 • Nu je de juiste maat van het door jou gekozen item hebt gekozen, klik je op ‘In winkelwagen’.
 • Na de plaatsing in de winkelwagen kun je verder winkelen in de Spetterskleding webshop. Ben je klaar met winkelen ,  kun je in in de winkelwagen op de website het totale bedrag van de door jou geselecteerde kleding items vinden. Door op ‘winkelwagen’ of “betalen’ te klikken, kun je zien welke items jij in onze webshop geselecteerd hebt.
 • Hier vind je ook het Winkelwagen overzicht, waar je een item altijd nog kunt verwijderen door op het kruisje bij het door jou geselecteerde item aan te vinken.
Klaar met Shoppen bij Spetters kleding? Klik dan op ‘BETALEN’ op de overzichtspagina.

Inloggen, registreren of bestellen zonder account

 • Bij de button” inloggen “op de pagina kun je inloggen
 • Inloggen als je al ingeschreven bent in ons systeem.
 •  Nog niet bekend als klant? Klik dan op ‘Account Registreren’ en vul je  jou gegevens in. Klik op ‘Verzenden’ om jou registratie definitief te maken. Na deze stappen te zijn door lopen van de registratie ontvang je van Spetterskleding een bevestigingsmail.
 • Bestellen bij  Spetters kan ook zonder account. Klik hier voor meteen op ‘Ga door naar betalen ’, vul je hier je volledige  gegevens in en klik daarna  vervolgens op ‘bestelling plaatsen’.

Bestelling accoderen

  • Controleer het winkelwagentje en adresgegevens of die volledig zijn ingevuld .Nu kunt u kiezen of de bestelling verzonden mag worden naar het door jou ingevulde factuuradres. Is het factuur adres niet het zelfde als het bezorg adres , klik dan deze optie dan uit en vul daar dan  het bezorgadres in.
  • Kies daarna  je betalings methode om je bestelling rond te maken.

Betalingsmethode  kiezen en afronden van de door jou gekozen bestelling

 • Na door ons uitgeschreven handelingen hierboven  kun je een betaalmethode  kiezen en bevestigen door te klikken op ‘bestelling plaatsen’. Daarna  word je doorverwezen naar de betaalpagina.
 • Op Spetters kleding website kun je betalen met iDeal, Trustly, Alipay, PayPal, Skrill en voor Belgische klanten Visa, Mastercard, Bancontact/ Mister Cash en voor duitse klanten Sofortpay.
 • Uitleg over de betaalmethodes vind je onder ‘Hoe gaat het met betalen bij Spetterskleding ?

Hoe kan ik bestelling annuleren?

Zolang je bestelling nog niet in behandeling is genomen door Spetters Kleding kun je deze nog annuleren. Dit kun je zien in de Winkelwagen onder ‘Behandeling’. Neem contact op met ons via sales@Spetterskleding.nl.

Het item is niet langer meer beschikbaar, wat doe ik nu?

In de algemeen zijn de items  in de maten die op Spetterskleding staan op voorrssd  in de winkel. Soms  kan het echter voorkomen dat een item toch niet meer op voorraad in de winkel is. Wij zullen dan het totale bedrag van de door u bestelde items inclusief  de eventueel berekende  verzendkosten, binnen 5 werkdagen terug storten op het door jou ingegeven rekening nummer.

Het item dat ik gekozen heb is niet meer leverbaar, wat nu?

In het algemeen zijn de items  in de maten die op Spetters kleding staan beschikbaar in de webwinkel. Soms kan het echter wel eens gebeuren dat een geselecteerd item toch niet meer op voorraad  is. Wij zullen het totale bedrag  inclusief eventueel berekende  verzendkosten, binnen 5 werkdagen terug storten op de door jou ingevuld rekening nummer .

Pre-order een item

Pre-order kan natuurlijk ook bij Spetters kleding. Met de nieuwe advertentie technieken van bekende merken via Social Media zal het nog al eens gebeuren dat er al een item verschijnt op Social media wat nog niet in de webshop te vinden valt. Daarom hebben het Pre orderen bedacht. Voor Exclusive designer merken zoals het bekende MLLNR MILLIONAIRE geven wij onze vaste klanten de kans om deze mooie collectie als eerste aan te bieden. Jij als klant van spetterskleding hebt dus de mogelijkheid om deze collectie als een van de eerste in jou bezit te hebben. Stuur ons daarvoor een mailtje naar info@spetterskleding.nlof schrijf je in via de contact pagina om onze nieuwsbrief en pre-order aanbiedingen te ontvangen. Meer vragen over MLLNR kijk dan op MLLNR MILLIONAIRE 

We wij doen ons uiterste best je bestelling binnen 3 werkdagen op het door u opgegeven adres af te leveren. Echter zijn wij ook afhankelijk van de verschijnende pakketdiensten waar Spetterskleding bij is aan gesloten. Voor de definitieve levering datum kunt u natuur altijd uw Trek and Trace code volgen door ons meegeleverd in uw bevestigingsmail van uw bestellingen.

Ruilen & Terugsturen

Ben je niet tevreden met je aangekochte items bij Spetters kleding, is de maat, kleur niet goed? Bijna alle niet gedragen items kunnen terug gestuurd worden.

Je kunt je gekochte items binnen 10 dagen na aflevering, met de originele  aangehechten labels en prijskaarten in de originele verpakking terugsturen als  het artikel ongedragen is. Dit geldt ook voor producten uit onze outlet of Sale. U heeft ten allertijde de optie de aangekochte kleding bij u thuis te passen. Echter, als het door u aangekochte item gebruikt, beschadigd en/of gewassen is, zal Spetterskleding het helaas niet meer terugnemen. Dit geld ook voor de items die niet meer  in de originele staat verkeren zoals aangekocht , items zonder prijskaartjes en/of originele labels en verpakking, underwear en sieraden kunnen niet teruggestuurd worden.

Hoe werkt retour zenden?

Je kunt het item zelf per post zenden naar de Spetterskleding webshop. Zorg ervoor dat je bij het terugsturen de orginele factuur of een door u geschreven brief  met je adres  gegevens mee terugstuurt met de terug te sturen items.Het is helaas niet mogelijk om het terug gestorte aankoop bedrag  in de webwinkel te ontvangen..

Kan ik mijn aangekochte items ook ruilen?

Dezw mogelijkheid bestaat om een aan gekocht item te ruilen voor een andere maat of kleur. U kunt hiervoor het retour formulier invullen wat bij uw bestelling is geleverd.

Wat kost terugsturen?

Bij het terugsturen van een item ben je als koper van het item verantwoordelijk voor de verzend kosten hiervan. Als heet terug te sturen pakket niet voldoende gefrankeerd  is naar ons, zullen wij het pakket helaas niet in ontvangst nemen. Breng je de door jou aangekochte items zelf terug naar het verstuur center van Spetterskleding. Dan zijn hier natuurlijk geen kosten aan verbonden.

Spetters kleding  werkt voor de bezorging van je gekochte items  in Nederland samen met UPS, DHL en Post.nl en de Post in de Belgie. Indien je pakket niet hebt ontvangenken je contact opnemen met een van deze bezorging  diensten. Heb jij toevallig de bezorger gemist? Kijk dan op de site van de bezorger naar de trek and trace code die door ons wordt meegestuurd met je factuur. Waar jou pakketje zich bevindt en bij welk afhaal punt hij afgehaald kan worden of opnieuw bij u aan de deur wordt aangeboden.  Als je de trek and trace code van je bestelling hebt, bepaal je hier zelf waar je bestelling de volgende keer wordt afgeleverd.

Maak direct na het ontvangen van je bestelling een melding van een beschadiging aan je item of van een verkeerd geleverd product via sales@spetterskleding.nl. We zullen uw klacht meteen in behandeling nemen en samen met een een gepaste oplossing zoeken.